The Helm of Urtkot je dvacátým sedmým hlavním úkolem ve hře Hogwarts Legacy. Tento návod vás provede všemi cíli hlavního úkolu The Helm of Urtkot.
Požadavek: splnění zkoušky Percival Rackham’s Trial a úkolu profesora Sharpa 1 (Depulso), 12. úroveň.
Odměna: 260 XP
Informace o úkolu: Poté, co se mi podařilo v hostinci U prasečí hlavy vystopovat goblina jménem Lodgok, mi řekl, že chce získat zpět posvátnou gobliní relikvii, kterou před lety ukradla čarodějnice. Proslýchá se, že relikvie je v hrobce čarodějnice. Naneštěstí pro Lodgoka je hrobka přístupná pouze čarodějům. Lodgok věřil, že získání relikvie by mohlo napravit rozkol mezi ním a Ranrokem. Prohledal jsem čarodějčinu hrobku, ale helma tam nebyla – vzali ji Ashwinders. Lodgok věděl o nedalekém táboře Ašwinderů, a tak jsem se tam vydal a helmu získal zpět, pak jsem ji vrátil Lodgokovi, který mi byl velmi vděčný. Teď je na něm, co když se mu podaří Ranrokův hněv uklidnit.
Navigace
Výchozí lokace: The Helm of Urtkot
Dokončili jsme první zkoušku Percivala Rackhama a naučili se Depulsu. Nyní jsme připraveni setkat se se Sironou v hospodě U tří košťat v Hogsmeade, abychom se dozvěděli více o temné magii, kterou používá goblinkind.
Promluv si se Sironou v hospodě U tří košťat.
Warpni do jižní Hogsmeade k plamínku a vydej se ke značce úkolu uvnitř hospody U Tří košťat, abys promluvil s hospodskou Sironou.
V hostinci U prasečí hlavy hledejte Lodgoka.
Vyjdi z hospody U tří košťat a vydej se ke značce dalšího úkolu. Vejděte do hostince Hog’s Head Inn a promluvte si s Lodgokem sedícím u stolu.
Setkání s Lodgokem u hrobky čarodějnic
Pokračuj k další značce mise kousek od Hogsmeade.
Následuj Lodgoka ke vchodu do hrobky.
Následuj Lodgoka ke vchodu do hrobky.
Prohledej hrobku a najdi helmu
Stisknutím tlačítka :square: vstupte do Sběratelské jeskyně a pokračujte tunelem, dokud neuvidíte dveře s můrou. Jedna z můr chybí, takže pokračuj stejným tunelem a na konci ji najdeš, jak poletuje kolem. Přibližte se k můře a pak na ni nahoďte Lumos, abyste ji přitáhli k sobě. Vraťte se ke dveřím a vypněte Lumos, aby můra zaplnila chybějící otvor. Pokračujte do další místnosti a otevřete kamennou truhlu vlevo.
Pokračujte hlavní cestou a dostanete se do kulaté místnosti s hrobkou a dalšími dveřmi s můrou. Na obou stranách místnosti jsou dvě můry, takže zopakujte stejný postup s Lumosem, abyste je přilákali k sobě, a pak přistupte ke dveřím, abyste je uvolnili. Třetí můra je za zátarasem, který můžete shodit pomocí Depulsa. Vraťte se ke dveřím, abyste třetí můru zasunuli, a pokračujte dál.
V další místnosti se setkáte s Inferi, novým typem nepřítele, kterého musíte nejprve učinit zranitelným pomocí kouzel založených na ohni, jako je Confringo a Incendio. Jakmile použijete jedno z nich, můžete seslat základní kouzla, která je ještě více oslabí. Zde seberte truhlu z římsy a použijte Depuslo na skály ve stejné místnosti, abyste se dostali k nějaké kořisti, a pak pokračujte dál tunely.
V další místnosti musíte do zařízení uprostřed vložit jednu z můr. Poté použijte Depulso, abyste kontrakci roztočili a odhalili plošinu vedoucí ke třetí můře. Nyní seskočte zpět dolů a pomocí Lumosu přesuňte všechny tři můry do otvorů ve dveřích, abyste mohli pokračovat dále do hrobky. Vyrabujte další místnost, nezapomeňte použít Depulso na barikádu pro další dvě truhly na dvou římsách a pak spusťte protizávaží, abyste odhalili otvor na podlaze, který je cestou vpřed.
Pokračujte do další místnosti a porazte všechny Inferi. Vyrabujte místnost, ujistěte se, že jste otevřeli i malou truhlu, a pak seberte některou z můr a umístěte ji do protikusu. Postavte se na plošinu za ní a vrhněte na kontrakci Depulso, abyste ji zvedli. Jakmile se plošina zastaví, vydejte se čelem k antikoncepci doleva a sejděte z kopce dolů, kde najdete místnost s dalšími dvěma truhlami. Vraťte se zpět nahoru a přilákejte k sobě můru s Lumosem, přeskočte mezeru a položte ji na dveře. Pokud se vám skok nepodaří, použijte na výmysl znovu Depulso, pak rychle seberte můru a umístěte ji na dveře, než plošina sjede zpět dolů.
Jedna můra je nyní proříznutá. Pokud jde o druhou můru, spusťte se zpět dolů a znovu roztočte kontrakci pomocí Depulso. V místnosti je vlevo od točícího se prototypu druhý sloup, který se po roztočení prototypu zvedne. Zde musíte sebrat druhou můru a posadit ji na vrchol kontraceptu. Nyní se opět postavte na zvedající se plošinu a vhoďte Depulso na kontrakci před vámi, abyste se vrátili zpět nahoru. Poté rychle běžte doleva, nahoďte Lumos, seberte druhou můru ze zvednutého sloupu a zasuňte ji do dveří. Dvě můry jsou dole. Co se týče třetí můry, tu najdete napravo od dveří ve výklenku. Vložte třetí můru a pokračujte do poslední místnosti. Vyrabujte ji včetně truhly a poté komunikujte s mrtvým Ashwinderem, abyste získali Signet Ring.
Návrat do Lodgoku
Vyjděte z hrobky tajnou chodbou vzadu a pak si promluvte s Lodgokem.
Získejte helmu od zlodějů.
Nasedněte na koště a odleťte k další značce. V táboře porazte všechny Ashwinderovy zvědy a trolla. Helmu najdete v truhle pod stanem ve fialové vyšetřovací oblasti za malým dřevěným chodníčkem.
Vraťte přilbu Lodgokovi
Poražte nepřátele nebo je ignorujte a vraťte se k Lodgokovi, abyste mu vrátili helmu.