Hogwarts Legacy – Percival Rackham’s Trial

Rubriky: | komentáře
Skyrim Deskovka

Percival Rackham’s Trial je dvacátým třetím hlavním úkolem ve hře Hogwarts Legacy. Tento návod vás provede všemi cíli hlavního úkolu Percival Rackham’s Trial.

Požadavek: dokončení The Map Chamber, 11. úroveň
Odměna: 260 zkušeností, :bronz: To je strážce
Informace o úkolu: Profesor Fig a já jsme museli zahnat skřety, které jsme našli ve věži. Zjevně tuší, že věž má nějaký význam. Moje schopnost vidět stopy staré magie mi umožnila objevit vchod do první zkoušky. Zkoušku jsem dokončil a odrazil prastaré stráže chránící Zamyšlenou vzpomínku.
Zamyšlený mi prozradil příběh o tom, jak se Isidora stala profesorkou v Bradavicích a snažila se pomocí starodávné magie zbavit bolesti. Odtud jsem se vrátil do Mapové komnaty a zjistil, že byl odhalen další portrét Strážce. Tento patří profesoru Charlesi Rookwoodovi. Řekl mi, abych sledoval vířící stopy prastaré magie po celém světě. Profesor Fig chce zjistit, co Ranrok ví.

Výchozí místo: Percival Rackham’s Trial

Znovu jsme se setkali s profesorem Figem a znovu jsme si promluvili s Percivalem Rackhamem v Mapové komnatě, abychom se dozvěděli o existenci tří zkoušek, brány k ovládnutí starobylé magie.

Setkej se s profesorem Figem ve věži

Warp do Jackdawovy hrobky plamenů v Zakázaném lese, východně od Hogsmeade. Naskoč na koště a pak odleť na místo určení. V případě potřeby počkej na profesora Figa nebo si s ním přímo promluv.

Prozkoumej přítomnost skřítků

Následuj profesora Figa směrem ke zřícenině a těsně předtím, než vyjdeš po prvních schodech nahoru, zakouzli Rozčarování, aby ses stal neviditelným. Tato mise také odemkne Petrificus Totalus, kouzlo Zkamenění. Chcete-li ho použít, nepozorovaně se připližte k nepříteli a pak stiskněte :square:, čímž slabšího anomáka zneškodníte nebo silnějšího výrazně poškodíte. Nenápadně vyčistěte tábor od některých nepřátel, dokud nebudete nuceni bojovat.

Dostaňte se přes skřety

Zlikvidujte všechny gobliny a nezapomeňte použít kouzla odpovídající barvy k rozptýlení nepřátelských štítů.

Prohledejte věž

Po eliminaci hrozby prozkoumej tábor, než vstoupíš do věže. Nyní vstupte dovnitř a vylezte nahoru na věž, přičemž cestou rabujte, a nahoře si promluvte s Percivalovým portrétem.

Najdi vchod do první zkoušky

Vraťte se dolů a stoupněte si na žlutý waypoint, aby se zrodil starobylý magický bazén. Stiskněte :square: a prozkoumejte ho.

Vstupte do zkoušky Percivala Rackhama

Projděte portálem a pak podržte :square: / :x1: a vstupte do první zkoušky.

Dokončete zkoušku Percivala Rackhama

Sprintem projděte chodbami a jakmile to bude možné, vydejte se dolů. Stiskněte :square: a prozkoumejte bazén se starobylou magií. Poblíž tůňky je také malá truhla.

Nyní projděte portálem, který se objevil, a hned za ním otevřete další dvě truhly vlevo i vpravo.

Nyní pokračujte do další místnosti, do té s velkým prázdným obloukem. Projděte kolem něj a otevřete dvě truhly v místnosti. Nyní komunikujte s dalším bazénem prastaré magie a poté projděte portálem za vámi.

Pokračujte do další místnosti a porazte Sentinely.

Jakmile Sentinelové přestanou existovat, prohledejte pravou stranu této místnosti a najděte boční místnost vedoucí k truhle. Nyní se vraťte do hlavní místnosti a použijte Accio na plošinu, abyste ji přitáhli k sobě.

Přejděte do pravé části místnosti (ta s hákem Accio na stěně) a komunikujte s bazénem prastaré magie.

Pokud jste si všimli, místnost, ve které jsme před chvílí byli, se změnila, což vám umožní dostat se na další římsy s truhlami. Než tedy projdete portálem, seberte je.

Projděte portálem a najděte další truhlu, pak jím opět projděte. Znovu vystupte na plošinu a použijte hák za portálem, abyste se dostali za něj.

Pokračujte dál, porazte Sentinely a sejděte dolů a vyjděte po schodech nahoru.

Nahoře na schodech přitáhněte plošinu k sobě, abyste mohli komunikovat s bazénem prastaré magie, který je ve vzduchu.

Nyní se spusťte dolů a přejděte portál, přičemž se ujistěte, že jste do něj vstoupili z modré strany.

Nyní přitáhněte plošinu, na které jste před chvílí stáli, ke středu místnosti (do poloviny římsy se zaseknutými plošinami), kolem klečícího strážce, pak znovu vylezte po schodech nahoru a přitáhněte plošinu k sobě. Pak použijte hák na levé straně místnosti a dostaňte se k truhle. Seskočte dolů a znovu projděte portálem, přičemž se ujistěte, že jste do něj vstoupili z jeho červené strany. Znovu vylezte po schodech nahoru a pomocí plošiny se dostaňte na druhou stranu místnosti směrem k waypointu. Pokračujte dál a porazte stráže Sentinel a Sentry.

Pokračujte po schodech dolů a komunikujte s bazénem prastaré magie.

Stoupněte na plošinu a poté se pomocí háku přitáhněte na pravou stranu propasti. Nyní se podívejte na pravou stranu portálu, kde najdete další hák, a použijte ho, abyste získali přístup k truhle.

Nyní se spusťte do propasti a obnovte oblast. Opět zasáhněte do bazénu prastaré magie a stoupněte si na plošinu. Tentokrát použijte hák na levé straně propasti, ale v polovině cesty se zastavte a ujistěte se, že můžete zaháknout plošinu, kterou najdete na druhé straně portálu.

Až budou plošina, na které stojíš, a ta, kterou jsi právě přitáhl k sobě, blízko sebe, proskoč portálem a přistávej na druhé straně. Tím zviditelníte hák poblíž dalšího waypointu a umožníte si přejít na druhou stranu.

Nyní pokračujte chodbami, až se dostanete do velké místnosti s arénou. V aréně porazte Ochránce, Strážce a Strážce, přičemž na Ochránce nejprve použijte Expelliarmus, aby byli zranitelní vůči dalším kouzlům. Poražením menších nepřátel se zrodí větší strážce Pensieve. Pensieve Guardian má dva ukazatele zdraví a po celou dobu boje používá stejné útoky. Udělejte si chvilku času a do slotu vložte alespoň dvě červená kouzla (nejlépe fungují Expelliarmus a Confringo), jedno žluté kouzlo (nejlépe Glacius) a Accio. Expelliarmus a Confringo používejte k udělování poškození, s rychlými dávkami základního obsazení, aby se obě mohla dobít. Glacius nebo Levioso používejte, když se spawnuje žlutá koule, Accio, když se spawnuje fialová koule. Pak stiskněte příslušné výzvy k úhybu a nahoďte Protego, jakmile se na obrazovce objeví výzvy. Jak budete způsobovat poškození, budou se starobylé magické pruhy plnit, což umožní použít jej pro ještě větší poškození a dočasně ho omráčit. Opakujte, dokud boj nevyhrajete.

Naučte se tajemství zkoušky

Po skončení boje přejděte k dalšímu bodu cesty. Otevřete truhlu u Penieve a poté s ní interagujte, čímž spustíte cutscénu.

Vraťte se do komnaty s mapou

Interakcí s krystalickým obloukem na straně místnosti se vraťte do Mapové komnaty.

Promluvte si s Figem a profesorem Rackhamem

Jděte k waypointu a promluvte si se Strážci.

Promluvte si s Charlesem Rookwoodem

Nyní interagujte s portrétem Charlese Rookwooda a promluvte si s ním.

Tím skončí zkoušky Percivala Rackhama v Bradavickém dědictví.


Odebírat
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
Zobrazit všechny komentáře