Hogwarts Legacy – Jackdaw’s Rest

Rubriky: | komentáře
Metal Gear Solid

Jackdaw’s Rest je osmnáctým hlavním úkolem ve hře Hogwarts Legacy. Tento návod vás provede všemi cíli hlavního úkolu Jackdaw’s Rest.

Požadavek: splnění úkolu Professor Hecat’s Assignment 2 (Expelliarmus).
Odměna: 260 XP, Úkol 1 profesora Sharpa
Informace o úkolu: Hledání chybějících stránek mě zavedlo do zdobené místnosti, kde jsem se setkal s portrétem Percivala Rackhama. Profesor Fig bude nadšený, až uslyší, co všechno jsem se dozvěděl.

Výchozí místo: Jackdaw’s Rest

Nyní jsme se naučili odzbrojující kouzlo Expelliarmus a jsme připraveni setkat se s Richardem Jackdawem v Zakázaném lese.

Setkání s Richardem Jackdawem v Zakázaném lese

Stisknutím tlačítka :up: aktivujte Očarovaný kompas. Ten odhalí zlatou bludičku, po které se můžete vydat k cíli. Jakmile tam dorazíte, stiskněte :square: a setkejte se s Richardem Jackdawem a promluvte si s ním.

Následujte Jackdaw přes Zakázaný les

Následujte Jackdaw. Na cestě najdeš plamínek floo.

Najděte jeskyni, kde Richard Jackdaw zemřel

Pokračuj jeskynními tunely, přičemž zabíjej pavouky a spaluj jejich sítě. Po projití tunelů pokračuj lesem k dalšímu cíli.

Pokud se ztratíte, stiskněte :up: a objeví se zlatá bludičková stezka, po které se můžete vydat k cíli. Až dojdeš k zářícímu jezírku, vydej se doleva a najdeš Jackdawův hrob.

Zašeptejte heslo

Přistup k pánvi vedle plamene floo a stiskni :square: / :x1: .

Poražte Ranrokovy věrné

Nyní tě přepadne několik Ranrokových věrných. Zbavte se jich a nezapomeňte rozptýlit červené štíty pomocí kouzel poškození, například Incendio nebo Expelliarmus.

Prozkoumej jeskyni, kde zemřel Richard Jackdaw.

Nyní vstupte do Jackdawovy hrobky.

Najděte chybějicí stránky

Pokračujte dolů do jeskyně a na tři runové spínače nahoďte Základní obsazení, čímž odemknete bránu a odhalíte část kamenného mostu.

Pokračujte bránou a zabíjejte pavouky a spalujte jejich sítě. Až se dostanete k rozcestí, prokličkujte tunelem a dostanete se k pavoučí jeskyni s truhlou.

Poté jeskyni opusťte a pokračujte dolů jeskyní, dokud se nedostanete k druhému rozštěpu.

Zde se nejprve vydejte doprava a vylezte na malý svah. Zde porazte pavouky, otevřete truhlu a poté na plošinu nahoďte a podržte Accio, abyste ji přitáhli k sobě. Nyní na ni skočte a na druhé římse opět nahoďte a podržte Accio, abyste se přenesli na druhou stranu. Zde najdete další truhlu.

Nyní se vraťte k rozdělení a tentokrát jděte na opačnou stranu, kde najdete další tři runové spínače. Použijte základní obsazení na všechny tři, čímž otevřete druhou bránu a odhalíte další část mostu.

Nyní projděte bránou a skrčte se pod skálou. Téměř hned za skálou si prohlédněte pravou stranu, kde je římsa, po které můžete vylézt nahoru. Přikrčte se pod ní a vpravo najdete truhlu, kterou můžete otevřít.

Po otevření truhly se nevracejte zpět, ale pokračujte podél pravé strany, abyste spadli zpět dolů a našli další plošinu, na které můžete použít Accio. Přitáhněte plošinu k sobě tak, že na ni nahodíte a podržíte Accio, a skočte na ni.

Nyní byste měli vidět tři háky: jeden vlevo, jeden před vámi a jeden vpravo. Přitáhněte se k tomu vpravo a dostanete se do oblasti s truhlou, pavoučí jeskyní a další truhlou.

Jakmile vše uděláte, vraťte se na plošinu a přitáhněte se k háku před vámi (ten levý z dřívějška). Zde vylezte na římsu a najdete další truhlu.

A nakonec se přitáhněte k háku vlevo (ten před vámi z dřívějška) a pokračujte hlavní cestou dolů.

Porazte pavouky, seberte truhlu z římsy a pokračujte dál z kopce.

Hned vlevo, jako byste se chtěli vrátit nahoru, je další truhla.

Postav se zády ke kopci, ze kterého jsi právě sešel, a všimni si tří velkých otvorů, dvou napravo a jednoho nalevo. Vejděte do prvního otvoru vpravo a pomocí Accia vyjeďte po plošině na různé římsy, které najdete v cestě, celkem jsou v oblasti čtyři truhly.

Až otevřete všechny truhly, seskočte zpět dolů a vraťte se do hlavní místnosti. Tentokrát se vydejte doprava (na levou stranu od předchozího místa), abyste spadli dolů do vodní oblasti s dalšími pavouky, které musíte porazit.

Po poražení menších se objeví dva větší červení. Až porazíte všechny pavouky, zamiřte pod bránu a najděte runový spínač. Další dva jsou na obou stranách brány. Rychle na ně všechny nahoďte základní obsazení, čímž odhalíte třetí a poslední část kamenného mostu. Než po něm přejdete, seberte truhlu u runového spínače pod bránou.

Na druhé straně mostu komunikujte s kostlivcem Jackdawem a seberte chybějící stránky.

Braňte se proti prastarým obráncům

Ihned po interakci s Jackdawovou kostrou ožijí obrnění strážci Penieve po stranách místnosti. Po poražení všech Sentinelů se objeví ochránce Pensieve. Tento typ nepřítele je imunní vůči všem kouzlům, ale můžete ho učinit zranitelným, pokud ho nejprve odzbrojíte. V případě potřeby tedy zasuňte Expelliarmus a pak ho na Ochránce vrhněte. Ten odhodí meč a zůstane otevřený standardním kouzlům. Totéž proveďte na další dva Ochránce.

Prozkoumej stopy prastaré magie

Přistupte k portálu a prozkoumejte jezírko prastaré magie. Poté vstupte do portálu a pokračujte přes zatopenou oblast. Pokračujte dál, abyste se dostali do cutscény.

Promluvte s portrétem

Nyní přistupte k portrétu Percivala Rackhama a promluvte s ním.

Po rozhovoru s Percivalem se řiďte návodem na obrazovce, který se týká talentových bodů. Body talentu získáte pokaždé, když si zvýšíte úroveň kouzelníka. Ty lze utratit za vylepšení kouzel a zvýšení bojových schopností, schopnosti skrývání a další. Talentové body lze utratit pouze jednou, takže počet talentů, které získáte, bude omezen.

Opusťte komnatu s mapou

Vyjdi nahoru a opusť komnatu s mapou. Pokračuj po schodech nahoru a ocitneš se zpět v Bradavicích.