Hogwarts Legacy – In the Shadow of the Mountain

Rubriky: | komentáře
Metal Gear Solid

In the Shadow of the Mountain je čtyřicátým druhým hlavním úkolem ve hře Hogwarts Legacy. Tento návod vás provede všemi cíli hlavního úkolu In the Shadow of the Mountain.

Požadavek: splnění úkolu Professor Howin’s Assignment, 24. úroveň.
Odměna: 260 zkušeností
Informace o úkolu: Sebastian objevil další Ranrokovy věrné, kteří se hemžili v jiné jeskyni. Rozhodli jsme se probojovat se kolem nich a zjistit, co hledají. Při hledání jsme objevili další runy podobné těm na vzkazu z triptychu. Poté jsme bojovali s trollem a nepříjemnou invazí pavouků, než jsme našli poslední část triptychu a další chodbu zpět do Podzemí. Vrátili jsme se a umístili poslední plátno do triptychu, čímž jsme odemkli vzpomínku v Penzionu. Sledovali jsme ji a dozvěděli se, že prastará magie má léčivý potenciál. Sebastian věří, že tuto moc můžeme použít k vyléčení Anny.

Výchozí místo: In the Shadow of the Mountain

Naučili jsme se Bombardu, Výbušné kouzlo, které by nám mělo umožnit dostat se přes horu do jižních oblastí. Tam se musíme setkat se Sebastianem.

Setkání se Sebastianem na pobřeží

Abychom se dostali do jižních oblastí, musíme se vydat přes důl. Nelze tam letět ani jít pěšky, jediná cesta vede přes důl. Vchod najdete podle snímků obrazovky níže. Nakonec se vrátíte ven a budete moci opět létat. Jakmile budete moci, pokračujte ke značce úkolu a promluvte si se Sebastianem.

Cesta nahoru po výhybkách

Stisknutím tlačítka :nahoru: aktivujte zakletý kompas. Ten odhalí zlatou bludičku, po které se můžete vydat k cíli. Až tam dorazíte, připravte se na setkání s nepřáteli.

Poražte všechny nepřátele

Nyní vyčistěte oblast.

Pokračujte na horu

Vyrabujte oblast a poté znovu stiskněte :up:, čímž odhalíte cestu. Kousek před značkou cíle, na kopci, na který jste vyběhli, je v jeskyni za nějakou ďáblovou nástrahou truhla.

Poražte stráže

Nyní znovu vyčistěte oblast.

Vstupte do jeskyní

Vyrabujte oblast a ujistěte se, že jste zde aktivovali plamínek Věžový tunel, a pak vstupte do jeskyní u značky úkolu.

Hledejte runy

Pokračujte do tunelů a zabijte pavouky. Vyrabujte oblast, včetně oblasti za stěnou Bombarda pro truhlu, a pak pokračujte dolů po svahu. V další oblasti porazte další pavouky, vyrabujte oblast a pokračujte dál. Vyjděte po schodišti nahoru, spalte pavučinu a pak Bombardou rozstřelte zeď. Pak pokračujte tunelem s pavoučími vejci.

Poražte všechny nepřátele

Nyní zabijte další pavouky v aréně.

Odemkněte runové dveře

Nyní vyrabujte oblast včetně pavoučího hnízda, odkud se vyřítili dva matriarchové. Pak se postavte čelem ke dveřím a na pavučinu zakrývající runový spínač vpravo od dveří hoďte Confringo. Pak zasáhněte toho za vámi a dva u dveří.

Hledejte segment triptychu

Projděte dveřmi a v otevřené truhle před vámi najdete Isidořin zápis v deníku 4/7. Pak pokračujte dál a budete muset bojovat s horským trollem.

Poražte trolla

Nyní poraz trolla a pavouky.

Hledání segmentu triptychu

Nyní pokračujte ve vyhledávání segmentu. Vyrabujte oblast včetně malé místnosti za dřevěnou barikádou. V ní zapalte misku u sochy, čímž odhalíte malou truhlu. Nyní se vraťte do hlavní místnosti a použijte Reparo na zchátralé schody. Vyjděte po schodech nahoru a vyrabujte další místnost, včetně Isidorova záznamu v deníku 5/7. Pak přesuňte bednu u prasklé zdi, abyste na ni mohli vylézt. Vylezte po schodech vpravo a vyrabujte podlahu, pak se vraťte dolů a vylezte po schodech vlevo. Nyní pokračujte k několika dalším úkolovým značkám, je jen jedna cesta, nesmíte zabloudit. Uvnitř nové místnosti je na stole Isidorův zápis v deníku č. 6/7. V něm je napsáno, že je to jeho úkol. Místnost vyrabuj, včetně zapálení mísy u sochy, čímž odhalíš truhlu, a pak použij Bombardu na zeď. Vyjděte po svahu nahoru, přeskočte mezeru, seberte truhlu z výklenku vpravo a pokračujte dál.

Odemkněte runové dveře

V další místnosti jsou další dva runové spínače, přičemž třetí je ukrytý za stěnou Bombarda vedle dveří. Stiskněte všechny tři a pokračujte dveřmi.

Prozkoumejte komnatu

Uvnitř nové místnosti bude na stole ležet poslední kus Isidorova deníku 7/7. V něm se nachází poslední část deníku. Nyní vyjdi po schodech nahoru a hned se otoč doleva a vylez na římsu, kde najdeš kořist, a pak seber poslední kus triptychu na stole.

Použijte kouzelný průchod

Nyní pokračujte ke krystalickým dveřím a vraťte se do Podkroví.

Umístěte plátno do triptychu

Nyní přistupte k triptychu a vložte do něj poslední