Hogwarts Legacy právě vychází + recenze a průvodce hrou

Konečně jsme se dočkali a můžeme se pustit do hraní očekávaného Hogwarts Legacy! Dnes je ten den, kdy se nám ve frontě konečně zobrazí stahování nového kouzelnického dobrodružství. What the time to be alive!

Spolu s vydáním spouštíme také naší fanouškovskou stránku Hogwarts-Legacy.cz, kde se vás budeme snažit pravidelně informovat o hře Hogwarts Legacy. Rovněž pro vás připravujeme jedinečný obsah v podobě kompletního průvodce Hogwarts Legacy, kde naleznete postup všemi questy. Vedle toho pro vás připravíme také tipy a triky, jak ovládat hru a spousty dalších zajímavostí.

Hogwarts Legacy v recenzích uspělo

Čistý Xbox (9/10)

„Zdálo se, že Hogwarts Legacy bude mít vždycky problém dostát očekáváním, ale Avalanche Software se nějakým způsobem podařilo přinést naprosto fantastické dobrodružství v otevřeném světě, které se (podle našeho názoru) pohodlně zapíše do historie jako dosud nejlepší hra podle série o Harrym Potterovi. Pokud jste její vývoj sledovali delší dobu a drželi jí palce, aby se dočkala dobrých recenzí, s potěšením vám můžeme oznámit, že čekání se rozhodně vyplatilo.“

IGN (9/10)

„Téměř ve všech ohledech je Hogwarts Legacy RPG o Harrym Potterovi, které jsem si vždycky chtěl zahrát. Jeho dobrodružství v otevřeném světě zachycuje veškeré vzrušení a zázraky kouzelnického světa díky novým nezapomenutelným postavám, náročným a vyladěným soubojům a skvěle provedené fantazii bradavických studentů, která mě přikovala k ovladači na desítky hodin. Jistě ji tíží technické problémy, nevýrazný hlavní příběh a slabá rozmanitost nepřátel, ale ani ty nedokázaly zdaleka zlomit její okouzlující kouzlo, které mi učarovalo.“

Attack of the Fanboy (9/10)

„Avalanche Software to dokázalo – pohoda, nostalgie, svěžest, vzrušení – všechno v Hogwarts Legacy emulguje dohromady a vytváří oslavu toho, čím je kouzelnický svět a o čem fanoušci vždycky snili. Jedná se o zdaleka nejlepší videohru z Kouzelnického světa, která kdy vyšla, a stojí po boku několika vybraných her, které dokazují, že více je více.“

Press Start (9/10)

„Hogwarts Legacy je hra ze světa čarodějů, o které fanoušci léta snili. Nabízí hutný a bohatý otevřený svět k prozkoumávání, který dokonale doplňuje překvapivě robustní a poutavý bojový systém, který se nepodobá ničemu jinému. Příběh sice žije ve stínu svých předchůdců a správa vybavení se může opakovat, ale Hogwarts Legacy je skutečně kouzelný zážitek a naprosto okouzlující od začátku do konce.“

God Is A Geek (9/10)

„Hogwarts Legacy dělá to, co v dnešní době dělá tak málo her, že mě nechává přemýšlet o ní každou vteřinu, kdy jsem ji nehrál. I teď, když to píšu, chci být zpátky v Bradavicích, řešit hádanky a prozkoumávat je a přemýšlet, jestli jsem ještě někde něco nepřehlédl. Průzkum je tak uspokojivý, stejně jako souboje, a způsob, jakým hra zaujala mou představivost svou vynalézavostí, volností a postavami, nebyl ničím jiným než pozoruhodným. Avalanche v téhle hře vystihlo všechno a myslím, že bude ještě nějakou dobu trvat, než ji dostanu z hlavy.“

Push Square (8/10)

„Hogwarts Legacy proměnilo naděje a sny fanoušků Harryho Pottera ve skutečnost. Konečně je tu pořádný simulátor školy čar a kouzel, který vám umožní vytvořit si vlastního studenta, navštěvovat hodiny a prozkoumávat rozlehlou krajinu venku. Není to bez problémů – vedlejší úkoly se ukazují jako příliš jednoduché, menu je chudé a otravné časovače poškozují hráčský zážitek – ale nepřekážejí něčemu, co tak okatě vychází z místa rozsáhlé lásky k předloze. Téměř 26 let po Harry Potterovi a

Průvodce Hogwarts Legacy nesmí chybět

Pro všechny nadšence a hráče Hogwarts Legacy jsme připravili jedinečného průvodce Hogwarts Legacy. Naleznete v něm detailně pospsaný postup jednotlivými questy a také připravované tipy a triky, jak nejlépe Hogwarts Legacy hrát nebo interaktivní mapu.

Hogwarts Legacy vyšlo dnes 10. února 2023 pro PS5, PS4, Xbox Series a PC. Objednávat můžete zde.

Kategorie: Hogwarts Legacy.
Odebírat